Livet från den ljusa sidan - ljushuvud nr 1!

Jag är överlycklig att det är så mycket sol. Inte alla gläds med mig. Min soldyrkande sösster håller med mig, men min djurvän Kanina (gravid och har bara 7 veckor kvar) och min ömma moder (har ett helt land med diverse ätbara läckerheter blandat med vackra blommor) kör inte helt på min linje. Kaninan var tvungen att svalka sig i skuggan under vår utflykt till hennes päron tidigare idag då argumenten för att gräva en grop i gräsmattan som magen skulle ligga i inte höll fullt ut. Jobbigt att endast sitta eller ligga halvt på sidan liksom.

Hur skulle en agronombränna se ut?

Ikväll ska jag se om det går att tvinga till sig grillsällskap längre bort på gatan. Vill ju bara vara ute och helst skall maten vara lagad ute med! Imorrn blir det förhoppningsvis alldeles för mycket ölande med Släggans syster Hammar'n. Vi får väl se vilka mer vi kan lura med oss på galen tunna.

Nu tar jag och duschar av mig dagens solkrämer...  ...med solkräm!

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Fröken Sparsmart

Finaldax! Rösta obegränsat (nästan) fram till midnatt!

www.metrobloggen.se/sparsmart

2008-06-06 @ 18:28:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: MissyElliot

Håller med dig! Solen är UNDERBAR!

Men någon sådan bränna tänker jag inte få. (Jag som blir nojjig att gå med linne för länge för fula ränder!)

2008-06-06 @ 23:18:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0