Kossor, kossor, kossor...

Nu är det mycket kor på tapeten (ja, bildligt talat... de håller ju till i hagen egentligen...)



Ibland känner man en svag önskan att vara född tio år senare. Skall jobba mycket i excel och har egentligen alldeles för dåliga kunskaper i det programmet. Hade man varit född 1985 så skulle skolan stått för kurser i ämnet "datorer" och inte som när jag gick på högstadiet "maskinskrivning". Helt jävla hopplöst (som en groda utan ben) att lära sig på egen hand! Tror bestämt att jag ska höra med vännen Kanina om jag kan gå en kurs hos henne, hon är nämligen en jävel på excel... :)



Ja, ja... Jag får göra ett försök ändå och hoppas på det bästa. Sen blir det laddning för midsommarfirande.

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Kraken

Alltså, kor? Skulle inte du göra ex-jobb på grisar??

O tell me about it, hela mitt ex-jobb är ju excel och SAS...Som tur va är Gunnar super och gör typ allt det jobbiga åt mig så jag ska mest analysera, fundera, läsa och skriva. PÖSS!

2008-06-26 @ 11:33:23
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0