Jag vet att jag är usel...

...på att skriva i bloggen just nu. Jobbar två jobb och med allt annat man känner måste hinnas med i ett helt vanligt liv så finns det tyvärr inte mycket ork kvar att skriva om skiten sen när man är klar för dagen. Händer ju både mycket och inte med resor till skåne varvat med "vanligt" jobb. Tur som fan att man har en bra bil i alla fall!  :)

När jag är klar för dagen så vill inte den där gamla gubben som går inne i hjärnan och sopar dagarna i ända att jag ska sätta mig vid datorn. Men men, kanske kommer energin tillbaka snart när omställningsfasen är över och kroppen vant sig.

Hoppas det.

Ska för övrigt åka till Petronella och Tjofräsmaskinen i huvudstaden i Juli! Fy satan vad kul det ska bli att gå barsärk med dem igen! Var ju för fan ända sen i april nu ju... Alldeles för länge och Petronella-abstinensen är ett faktum! På söndag blir det Sjöbo i tre dagar och jag ska bo hos den där skånetösen igen. Kanoners att man har så goa vänner att häcka hos när man åker söderöver. När jag var där i måndags å tisdags så fick jag mat serverad både på kvällen och morgonen. Fattar ni vad gullig hon är! Kram på dig Maolinn!

Nu blir det en påse Polly i soffan med några kassa eftermiddagsserier på teven.
Laters alla yllen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0