Fallkennbääj

Japp, nu är semestern över och jag drar en tung suck av ångest när det bär iväg till Falkenberg två dagar imorrn för examensarbete. Vill inte vill inte vill inte... Vill ligga i solen och filosofera över livet och den sköna sommaren. Screw it all.

Tur är det att man har AC i den nya fina bilen, annars hade jag nog skuttat i varenda sjö på vägen över Ullared (NEJ, jag tänker inte shoppa när jag ändå kör förbi *ryyyser).

Idag har jag häckat med alla småbarnsfamiljer på Näsudden. Sösstern med man å två barn, Suss med man och två barn, Sutzana med man å två barn och en stund Lotta med man å två barn... Många ongar blir det!! Tur att de har snälla, gulliga ungar allihop! Mycket sol och skratt - precis som det ska vara.

På onsdag kommer Enköpings-P med familj för allmänt umgänge, fan va kul! De ska göra High Chaparral på torsdagen och passar på att ta in på hotell här i stan! Kanoners!

Nu ska jag packa den gamla väskan och meditera bort ångesten som tynger över ögonbrynen så jag ser förbannad ut nästan... Bort! Bort! Ses om två dagar, typ... Ska ju upp kl 02.30 på tisdagsmorgonen så det är inte alls säkert att jag pallar blogga sen på kvällen.

Laters alla yllen!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, din stackare....Lider med dig....

kramiz

2008-07-27 @ 20:51:34
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: EEEEnköööpings-P

tjenare kexet sitter du här å smular?!



Jä jä, drajv jår kar jo. Aj vill drajv majn ån vänsdäj änd vissitt jår littäl taovn. Itt vill bii fann! Sii jo dän! Baj!

2008-07-27 @ 22:27:50
Postat av: Sussie

Så kul att du var med idag gullet!



Hoppas att du inte tråkar ut dig totalt i F-berg (det kan tolkas hur man vill he he he)



Kramet på dig!

2008-07-27 @ 23:22:50
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0