Hur tömmer man sig?

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood??
Ja, inte fan vet jag... men jag vet ju ingenting nu längre. Varje dag ska man mata in en massa info i den stackars lilla hjärnan. Just nu känns det som det antagligen gör för en tvättmaskin som man proppar dubbelt mot vad den egentligen klarar... Blir inte rent! Snart börjar väl saker ramla ur... Sådana där viktiga saker om vad man heter, vart man bor, vad 1+5 är... Måste på något sätt försöka bli av med sån info jag inte behöver för att förhindra att ovanstående inträffar. Vill bli av med sånt som att en människa sväljer ca 12 badkar med snor under en livstid...? helt jävla onyttigt vetande man inte har någon som helst nytta av!
Tömma mig!!!

image196

Laters alla yllen

Kommentarer
Postat av: syrran

*mohahaha*
Ja du, vad ska man göra av med allt detta onödiga vetande...Lobotomi kanske???
:-D

2008-01-29 @ 22:20:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Slääääggan

Hm...är det ett självporträtt av dig på bilden?? ;)
Svårt att avgöra...har inte linserna på...hihihihi
Ha'et så gött, så hörs vi :)
Krramelikram

2008-01-31 @ 22:43:24
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0