Blev spelad ett spratt!

Trodde ni att jag hade tur när jag hittade min front till bilstereon?? Jag med! Men det var då själva faaan med att allt går emot en hela tiden. Som historien förtäljt tidigare så ringde jag bussbolaget och de hade fått in en front till en stereo. Jag var helt bombsäker på att den var min för "vad är oddsen att någon mer än jag tappar en bilstereofront den 10:e december på en av just DERAS bussar??". Jo, åtminstone EN till!! Herregud alltså. När jag kliver in på busskontoret, förklarar vem jag är och blir given fronten så ser jag i min förvåning att den är inte min! Killen bara tittade på mig... Va??? sa han. Jag: Nääää, jag har en Sony, inte en Blaupunkt! Han: Va faaan??...

Var t.o.m. ute i bussen historien utspelade sig på men ingen Sony-front. Jag tror att jag förlorar förståndet snart...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Är det enda jag kan säga om det. The search keep goin'...

Kommentarer
Postat av: syrran

HA, snacka om tillfällighet....

Kanske den andra personen fått med sig din front....Fast det borde ju den personen märkt i så fall...

Hoppas att den kommer tillrätta...

Kramiz

2008-01-11 @ 21:48:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0