The Bitch-Mobile is fantastic!

Satt och drev med Toyotareklamen igår om att dessa bilar skall vara så fantastiska att andra stjäl märken för att sätta på sina "icke-toyotor". Jag skojade lite när jag kom till bilprovningen idag om att denna underbara skapelse i plåt är en ÄKTA Toyota och ingen maskerad Opel. Besiktningsgubben skrattade gott medan jag beklagade mig över vilka dyra lagningar stackars Bitch-Mobilen fått utstå det senaste året och hur synd det skulle vara om jag fick sälja henne nu när hon bara ska leva ett halvår till eller så. Han sa ingenting utan fortsatte med sina krumelurer, hackor och ficklampor, drog i säkerhetsbälten och tutade med tutan...

Utan att röra en min steg han ur bilen och kom fram till mig där jag stod med andan i halsen och väntade spänt på att höra hur många 2:or jag skulle få. Han tittade på mig med ett lurigt leende och sa: "-Har du cykeln med dig?". Jag trodde jag dog och svarade: "-Nä... Jag är benburen!"

Oj vad han skrattade och klappade mig på Axel Ontberg och sa: -"Nej, det här gick ju bra... du behöver inte komma tillbaka".

Jag kan inte fatta det... Måste åka å köpa en trisslott!!

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Släggster

HahaHA!!!!
Det var ju det jag sa!!! En Toyota rullar A L L T I D igenom besiktningen!!!! Det blir väl värre sen när SAABen (Sälj Aset Annars Byt...) ska bli klämd, tutad & slagen av nån besiktningsgubbe...

Kramelien

2008-02-25 @ 19:25:10
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0