Nu börjar jag med bli nyfiken...

... på vilka som är inne på min blogg. Senaste tiden har jag haft ca 35 unika besökare varje dag och nu vill jag luska lite i vilka ni är! Ju fler som svarar, desto roligare blir det ju (ööhh, för mig i alla fall...hihi)!

Kramisar så länge alla yllen!


1. Vem är du och hur gammal?

2. Var bor du?

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

6. Beskriv mig med tre ord.

7. Vad var ditt första intryck av mig?

8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.

9. Bloggar du själv?

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?

Kommentarer
Postat av: Mymislainen

1. Vem är du och hur gammal?
No more mr nice girl ...eh..måste jag säga att jag närmar mig 35?

2. Var bor du?
Det vet du redan :)

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Pensionär..ABSOLUT!

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?
Jag har väl hängt med från starten, men är riktigt dålig på att hålla mig uppdaterad!

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
Gud nej, har vi setts??!! =)

6. Beskriv mig med tre ord.
Kul, smart och rastlös

7. Vad var ditt första intryck av mig?
"Härligt en människa till i fårskocken"

8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
En ny bil, spooning, Småland

9. Bloggar du själv?
eh...nja

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
35 :)

2008-02-06 @ 13:02:44
Postat av: Släggan

1. Vem är du och hur gammal?
Släggan (aka Mikael) & är 3...nä...22!!!!

2. Var bor du?
Wernamo

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Jobbar...eller...jag är på jobbet i alla fall ;)

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?
Oj...inte en aning...ett tag i alla fall. Bra/dåligt...vet inte...

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
Jepp! Vi har träffats, men inte i naket tillstånd!! Hahahahahaha

6. Beskriv mig med tre ord.
Smart, rolig, snygg...och inte nödvändigtvis i den ordningen

7. Vad var ditt första intryck av mig?
En glad skit!! :)
8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
Nån att spoona med, flytta hem, träffa en NORMAL snubbe... :)

9. Bloggar du själv?
Ja, men långt ifrån så flitigt som Catja!

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
Tja...runt 47 393 st...give or take a few...hehe

2008-02-06 @ 17:28:41
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: syrran

1. Vem är du och hur gammal?
Din söster, 33 år unga!

2. Var bor du?
I bästestaden Värnamo...

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Jobbar och sliter.

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?
Sen du började i maj 2007, och månaden senare hade du fått med mig oxå

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
He he he, kan man kanske säga.

6. Beskriv mig med tre ord.
F-n, vad svårt jag har en massa bra ord, men får välja dessa då: sympatisk, ambitiös och rolig

7. Vad var ditt första intryck av mig?
Eh, vet inte. Kanske att du var en skrikig liten jäkel som kom och rubbade min existens. (var då 13 månader...)

8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
Flytta hem, ligga sked och få lite mer tur....

9. Bloggar du själv?
Japp

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
Kanske en sisådär 8. Folk är jäkligt dåliga på att kommentera!!!!

2008-02-06 @ 20:34:29
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Kraken

1. Vem är du och hur gammal?
Jag är jag o jag är inte lika gammal som du *asg*

2. Var bor du?
i en satans betongdjungel (längtar också hem!!!)

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Jag gör samma som du men lite mer så man helt säkert ska bli utbränd innan 25 (vilket jag fyller i höst då...)

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?
Sen du skrev att du hade den på msn... Gillade dina you tube-länkar du hade förut. Sen är det ju kul o kolla va som händer i ditt liv, lite äntertajnment. Dåligt me bloggar? Reklamen? Men den kan man väl inte göra nåt åt...

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
Allt är relativt, men vi har definitivt träffats

6. Beskriv mig med tre ord.
Röker för mycket!

7. Vad var ditt första intryck av mig?
Cool, pratsam rockbrud.

8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
En skedkamrat, en välfungerande bil och ett boende i Värnamo

9. Bloggar du själv?
Ja på msn...

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
10 plus kanske? Alla kommer def inte svara, hehe för alla 35 vill väl inte läsa din blogg igen *asg*

2008-02-06 @ 21:30:21
Postat av: Anonym

1. Vem är du och hur gammal?
En gammal tjej från stallet eller skolan eller ja, Värnamo helt enkelt kanske =) Åldern är ju *host* snart 32.....

2. Var bor du?
Hemma i Vmo

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Har precis börjar på nytt jobb, så himla roligt

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?
Jag har nog läst den sen i somras tror jag, såg din länk hos din syster...
Gillar enkelheten och delvis din musiksmak =)

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
Ja, visst..känner å känner men..jo..vi snicksnackar då vi ses vad 3:e år eller nåt. Om jag inte minns fel så brukade vi alltid stöta på varann i juletid men nu känns det himla längesedan..

6. Beskriv mig med tre ord.
Nära till skratt, djurtokig, härlig

7. Vad var ditt första intryck av mig?
Hjälp..det minns jag inte...det är ju typ hundra år sedan..men det var säkert bara positivt =)

8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
1. En man 2. En man 3. En man *fniss*

9. Bloggar du själv?
Gjorde det men lessnade..

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? Hm..9

Hej hopp!

2008-02-06 @ 21:59:33
Postat av: Johanna

Oj..det var jag som skrev..glömde bara mitt namn

2008-02-06 @ 22:00:33
Postat av: A

1. Vem är du och hur gammal?
Bor med två kattligister och en smålänning =) Börjar krypa mot de tretti...

2. Var bor du?
Urktuna
3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Borde plugga... jobba...
4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
Vi har träffats regelbundet snart fyra år =)

6. Beskriv mig med tre ord.
Blond, rolig, humor

7. Vad var ditt första intryck av mig?
Bra
8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
1. en man 2. motivation 3. En partykväll med mig och M =)
9. Bloggar du själv?
Nej

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
10 kanske...

2008-02-07 @ 18:07:32
Postat av: Myra

1: Myra här. Närmar mig 32 med stormsteg.
2: Undersköna Wales. (eller vad det regniga...?)
3: Inte nycket vettigt inte. Passar upp på SmåMyror, skäller på hundar och motionerar hästar. Ibland lagar jag mat och städar också. Tom tvättar kläder.
4: Oj. Ska jag komma ihåg det? Det är ju några mnader nu. Många. Sen du kommenterade hos mig, är det iaf. När gjorde du det??
5: Nää, och nää. Tyvärr.
Men du bor inte långt ifrån min hemstad, så vem vet.
6: humoristisk, trevlig, härlig
7: Typ det jag skrev på förra...
8: Medvind, nytt kastrullset och semester.
9: jodå, sen några år tillbaka.
10: 12. Folk är inte så bra på att kommentera, tyvärr.

2008-02-08 @ 17:20:31
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Mr X

1. Vem är du och hur gammal?
det får du inte veta

2. Var bor du?
det kan jag inte tala om

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
jobbar

4. Hur länge har du läst min blogg? Och vad är bra/dåligt?
länge nog för att förstå vad du vill få fram med ditt budskap
du är tydlig i ditt sätt att berätta och förklara hur du mår och vad du vill

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
nej men vi skulle nog behöva bestämma tid för ett möte

6. Beskriv mig med tre ord.
negativ avundsjuk manipulerande

7. Vad var ditt första intryck av mig?
glad häftig och bestämd kvinna men har tyvärr problem med en negativ inre röst

8. Nämn tre saker du tror att jag behöver.
din familj ömhet terapi

9. Bloggar du själv?
nej

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
eftersom du är en väldigt ensam person med några ytliga vänner i din närhet bli det inte många svar

2008-02-15 @ 10:53:53
Postat av: Kaninan

Hejsan. Bättre sent än aldrig!
1. Kaninan ca 23 sist jag kollade
2. Hos svärföräldrar tyvärr!!! Men snart snart i hus
3. Jobbar i 80 dagar till!
4. Äh sen du berättade om den. Är tyvärr inte den bästa på att vara ute på nätet men nu ligger du som favo.
5. En sen kväll på Harrys eller var det Champs på den tiden . Träffades och midsommarplaner slöts och genomfördes!
6. Rolig, spontan och alltid redo!
7. Gud det kommer jag inte ihåg men det måste varit ngt bra vi umgås ju ännu.
8. Komma hem till V-mo, En riktig utekväll (sjunga ronjasånger m.m.) du får dock vänta en stund om det ska vara med mig. Kebabpizza á Babylon.
9. Nej är alldeles för tråkig för det.
10. Nu när tom jag har fattat hur man gör så kanske du får 9 var detta fusk? Fast mr X ska kanske inte räknas så 8 då!

2008-02-19 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0