Negativ, avundsjuk och manipulerande

Som ett svar till Mr X (från mitt inlägg 2008-02-05) som väldigt gärna vill vara den som har luskat ut Catja som person och säkert anser att han är en bättre version av Dr Phil skulle jag vilja sätta en respondspunkt. Jag skulle, vilken dag i veckan som helst, hålla med om att jag faktiskt är ganska negativ men det är nog inte det som de som känner mig anser vara en av tre bra beskrivningssätt på hela mig. Du har endast sett en promille av mig som person genom en parentes som bloggen faktiskt ändå är. Den terapi du anser att jag behöver kan begränsas till lukten av min hemstad och ett avslutande av Urksalaperioden. Denna närmar sig med stormsteg och den negativitet som du främst upplever beskriver min person med kommer att klinga av så fort jag lättar ankar och flyttar hem.

Sen kan jag tycka att om man inte ens kan berätta vem man är och fortfarande ha starka åsikter så finns det inte någon som helst tyngd i den analys som gjorts av en människa man aldrig mött eller upplevt. Där finns säkert en fetisch bakomliggande intresset att faktiskt då fortsätta läsa en blogg skriven av en manipulerande, avundsjuk och negativ människa. Men håll tillgodo...

Kommentarer
Postat av: syrran

Läste vad mrX skrivit och han kan inte ha mer FEL!
Han känner inte dig och vet inget om dig. Visst du är ganska negativ i sinnet just nu, men bara det som berör plugget och Urksala. Annars är du samma goa, glada, sprudlande, roliga, intressanta person som vanligt. Och när det gäller vännerna kan han ju testa på att bo massvis med mil från dem och se hur uppiggande det känns.....

Äsch, fasiken vilken lång kommentar, skulle kunna hålla på och skriva mer, men det kan kvitta. Vi som känner dig vet hur du är och vi kan nästan räkna ut hur den stackars mrX är också...

kramiz på dej syrran

2008-02-15 @ 15:34:38
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Släggan

Vem i h-vete är den där mrX?!?!
Är han nån j-a hobbypsykolog eller nåt???
Han verkar ju inte känna dig för 5 öre...du är ju en av de allra goaste jag känner! Jag hade heller inte pallat bo så långt från mina vänner som du gör...jag beundrar dig, för du är verkligen tuff i mina ögon!
Rockelirock på dig!!
Kram kram

2008-02-15 @ 19:05:42
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Sussie

Ha ha ha jag kan bara skratta åt Mr X kommentar!

För fan, en blogg är ju ändå en blogg där man
kan få vältra sina känslor, bra eller dåliga. Så mycket känslor som du förmedlar vet jag ingen annan som gör på denna blogg! Som sagt, Mr X känner INTE dig på djupet och ser inte DIG!!!!

När han nu så gärna vill hjälpa så är ju inte hans kommentar den rätta!

Urk.....

Puss på dig Roliga människa.

2008-02-16 @ 20:06:26
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: kraken

oj oj vilken j-la mupp till karl...

2008-02-18 @ 17:27:46
Postat av: Kaninan

Att jag numera vet hur man lägger in kommentarer är ju Mr X förtjänst! Ja nu vet du vad som driver mig!

Jag vill bara lägga till ytterligare en kommentar till de kommentarer som redan har kommit in om herr x inlägg.

Att du har missförstått vad denna blonda tjej har att säga om livet.
Men jag kan rekommendera TV4 plus kl 19.05 varje vardag där kan du nog plocka upp lite mer kunskaper innan du ger dig in i psykologianalyser av stora drag. Vi kan väl säga att vi återkommer om ett år eller så och kollar om du har bättre syn på människor i allmänhet då.

En snabb analys av dig då Dr X.
Ensam ensam människa som lever på andras upplevelser.
Tips: Om du inte gillar vad du läser. SLUTA LÄSA!

Jag vet att detta kan vara ngt kontroversiellt för herrn men försök. Gå vidare detta kanske inte var ngt för dig.

En massa kramar till blondie och till syster snart är vi grannar!

2008-02-19 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0