Hujeedamej...

Jag vet inte vad som har hänt. Är så vansinnigt trött hela tiden! Kan sova till 10 och ändå somna vid tv:n kl 23 för att jag är dödstrött! Tänkte att det kanske är pga. att jag inte är ute tillräckligt i friska luften så jag stal en klasskompis flatte "Coppy" igår och begav mig ut i skogen med A och hennes pärons gatukorsning "Nora". 1,5 timmar var vi ute och gick  i rask takt och det var kanonhärligt! Somnade som en stock på kvällen framför tv:n precis som innan. Idag har jag åxå varit ute i över en timme och promenixat med Coppy men denna gången följde ägaren själv med... :)

Finns ett naturreservat inte många kilometer härifrån och det var hur vackert som helst (trots halvregn, mulet och februari utan snö). Nu är jag så där trött igen och skulle utan dåligt samvete kunna gå å sussa redan nu och sova tills jag ska upp imorrn kl 09. Orkar ingenting och vill bara ligga ned konstant och fattar inte varför!!

Är det någon som har uppiggningstips? Jag driver mig själv till vansinne snart med tröttheten som grädde på moset över min omotivation!

Kommentarer
Postat av: systralainen

Hrm, har inga mer bra uppiggningstips än de du redan kan. Promenader och frisk luft har du testat. Det tycker jag funkar. Men det är ju olika. Hoppas att du kommer på nåt bra och att det går över kvickt.
kramiz

2008-02-10 @ 21:04:36
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0