Försöker vända tillbaka dygnet...

Det har varit en ganska bra helg. Fullt upp som vanligt, men den effektiva tiden har varit stor. Igår hade jag E och S här för att vi tillsammans skulle få lite ordning på de obligatoriska uppgifterna vi måste ha klara till tentan på tisdag. Vi bestämde att det nog skulle gå lite lättare om vi drack ett par öl till och dippade lite grönsaker och det gjode det!

 

Kl kvart i tolv på kvällen var vi klara och så klart kunde jag inte somna så när jag tittade på klockan sista gången var hon 03.05. Hela lördagen drogs jag med en ihållande envis huvudvärk som satt kvar när jag vaknade kl 08 i morse och det var stört omöjligt att somna om. Det är väl konstigt att man kan vakna så när man väl får sova och knappt kommer ur sängen när det gäller att kliva upp samma tid till skolan!

 

Ska faktiskt gå å sussa nu (kors i taket - klockan har ju inte ens passerat 02!). Det blir en lång början på veckan så det vill till att ta tillvara på sömnen nu. Har tenta på tisdag mellan 09 och 13. Hem, sova och äta och vidare till en gård utanför stan med S för att sitta på en beteendestudie i 13 timmar från kl 19.30 - PÅ STRÄCKET! Fattar inte hur man ska kunna hålla sig vaken!

 

Ska grunda med en pizza innan så man håller sig ett tag. Vi är två som sitter och man skall göra registreringar på 18 grisboxar varje kvart. Uj uj uj, vi får väl se hur det skall gå.

 

Laters alla yllen, nu tar jag huvud-, och magvärk och drar mig till sängen!


Kommentarer
Postat av: syrran

Skit tenta imorgon...
:-)

2008-02-18 @ 19:42:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0