Den bästa veckan på flera år!

Vinden har vänt i Urksala! Den här veckan har så många positiva inslag att jag nästan inte kan hantera det! Är inte van att saker och ting går min väg... Det började som bekant i måndags med att min gamla Bitch-Mobile utan anmärkning gick igenom besiktningen. I går kväll fick jag veta att jag klarade den tenta i Djurmiljö och byggnadsfunktion jag är mitt uppe i och idag blev det helt klart att jag kan flytta hem i april!! Kan inte fatta det! Som grädde på moset skall jag gå på en jätteintressant disputation imorrn 9-12 med seminarie resten av eftermiddagen (de bjuder på smörgåstårta och fika!!) och så ska det bli galej i helgen när Tei ska fylla 25 och ställer till med kalas!

Blir yr av allt kul.

Värnamo -hem, ljuva hem!!

Ska fanimej köpa en trisslott imorrn...

Laters alla yllen...

Kommentarer
Postat av: Släggsterministernamaestron

Wwwoooiiiiiiiiiii!!!
Ääääntligen ska du ta bitch-mobilen & rulla ner till de lite sydligare breddgraderna!!! Inte en förbenad sekund för tidigt!!!
Kramlikramarilien!!!

2008-02-28 @ 23:01:52
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0