Bra sås reder sig själv...

...eller läkare botar sig själva... eller Catja botar sin egen trötthet?
Ja, nu skall det göras ett krafttag att få bukt med insomnia med trötthet som grädde på tårtan. 6 dagar i veckan skall det tas en långpromenad, tre gånger om dagen skall Axel Ontberg tränas och jag måste även skruva upp skoljobbet ett par hack. Skoltröttheten hänger tung på hjässan bara jag tänker på det, men det är inte långt kvar och jag tänker fanimej lämna Urksala med flaggan i topp. Så är det bara.

Så, nytt liv började idag och jag hoppas att jag kan räta ut ett par frågetecken med kontemplation och motion på samma gång.

2 gånger idag har Axel arbetat och det blev en långprommis med E, L (vovve), J och C (vovve) innan idag - skönt! Nu skall jag och Axel brottas lite igen...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: systralainen

hoppas att det gör susen!
håller tummarna.
ps, du måste höra av dej om du hör något om kursen....

kramiz

2008-02-25 @ 10:57:03
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0