Kaos i kanelbullen

Magkatarr. Har haft det en gång förut å nu kom den igen som ett brev på posten (eller posten förresten, de överanstränger sig inte direkt nu för tiden så det får bli "mitt närmsta utlämningsställe"). Har ca 1 vecka på mig att sammanställa färdigt mitt examensarbete som säkert är 50 timmars jobb. Samtidigt skall jag jobba 07-16 på "gamla" jobbet.

Har sovit 14 timmar på 4 nätter, vilket ger ett genomsnitt på 3,5 timme/natt. Konstigt att man är helt uppgiven?? Freddy the weener-dog kommer varje dag kl 05.40 och då har jag inte kunnat somna om sen... :(

Hade en kanonhelg i Falun och killet i magen består (ökar). Men are like chocolate and cigarettes - you know they are bad for you, but you just can't leave them alone... ;)

Ikväll blir det fest med jobbet. Samling hos M och sen käka på Bowlingmagasinet. Ska bli kul! Räcker nog med en öl för mig med tanke på veckan som varit!  hehe

Grattis åxå till jobbarkompis S till nytillskottet!!

Här kommer mina favvisar Pon & Zi i ett litet medly kompat av Simple Plan - I miss you...



Nu ska jag vila innan kvällen drar igång. Laters alla byttor med snor...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Aomen, vad tiusan då. Skicka hit den där jäkla magkatarren så ska jag klå'n!



Hoppas att du hade det skojsigt på Bowlingmagasinet...

kramiz

2008-12-06 @ 07:37:35
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Karinjax

Gå och jobba med dig!!!! Kramar.

2008-12-06 @ 15:24:24
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Karinjax
Postat av: MissyElliot

Duuuuu!

Har en utmärkelse att hämta hos mig....

kramiz

2008-12-06 @ 17:27:20
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för gratulationen. Det blev en liten tösabit som ska heta Nova. Hoppas allt ordnar sig för dig med exjobb och allt. Kramar S

2008-12-12 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0