Nuskaviut&härjafredag!

Hektisk fredag idag/kväll. Städade aldrig bort lammungarna igår så det skall jag börja dagen med (ja, jag har inte dammråttor längre - de är stora som lammungar nu!!).



När det är klart så bär det av till affären och diversehandel för ALLT e slut. Handla är bland det tråkigaste jag vet och läs mer om det HÄR.

handla miljövänligt

När jag retat mig klart på alla puckon i affären så måste jag till far min för att hämta min bärbara dator som har blivit klar. Då är klockan ca 14. Hem och göra middag... klockan e 15 nu. Kanske vila en stund till Glamour på 4+ och sen är det dags att hoppa in i duschen och åka kana på bart arsle. Peltor har fest ikväll och det innebär att man skall för-öla en stund innan så det startar vid 17 ca. Kl 19 börjar festen och sedan skall jag egentligen vara hos Släggstermeisterer kl 20 för en ny förfest. Värnamodagarna bjuder upp till dans, mat och livemusik och Sampo ska ju spela kl 00.20 på Bruno Mattssons plats här i stan. Man skulle kunna dela på sig ibland men what the heck, det löser sig nog.



Nu skall jag kasta i mig en macka å sörpla en del kaffe för snart drar dagen igång på allvar!

Laters alla yllen

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, jag hade också velat dra ut på stan en runda...

:-(

2008-08-23 @ 08:32:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hallon i stugan!

Sover du????

mohahahaha

Hoppas att ni hade kul igår.



ps. Du har blivit utmanad hos mig...

kramiz

2008-08-24 @ 08:51:46
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0