Avsnitt II på dejtinghistorien

Ja, här kommer då avsnitt två av gårdagens historia.

Kanske skall det tilläggas att första avsnittet utspelade sig i Uppsala i December förra året...

Har varit en del aktiv på en av sveriges största dejtingsidor och för en månad sedan (alltså 7 månader efter första avsnittet) fick jag ett meddelande där som lät ungefär så här:

Hej du sexiga kvinna! Efter att ha betraktat din bild och läst din profil så var jag tvungen att höra av mig. Här finnes en äkta gentleman från Stockholm som vill hitta en kvinna/tjej att skämma bort. Gör allt för att min kvinna skall njuta och ger henne allt hon önskar sig... Är en framgångsrik börsmäklare som det går bra för samt att pengar finns det gott om.

Kanske stod det inte så ordagrant, men bra nära i alla fall. Jag kan tänka mig att det är en "mall" han använder och som skickas ut frekvent till många tjejer... Hehe. Jag kände med en gång att jag sett honom förut och gick in för att läsa hans profil. Visst fan var det killen som var hemma hos mig i december!! Jag trodde att jag skulle spy lite i munnen när jag fattade vem det var och att HAN KÄNDE INTE IGEN MIG!!

Naturligtvis så skrev jag tillbaka och undrade om han inte kände igen mig eftersom vi träffats förr... Han skrev tillbaka att det gjorde han inte och ville samtidigt veta vart vi hade setts. Jag var snabb att svara att han faktiskt varit hemma hos mig en hel kväll i December och han ljuger om både vad han pysslar med och vart han bor (kollade nämligen om han bodde kvar i Uppsala...). Inte länge efter jag skickat mailet fick jag svar. Då skrev han:

Jahaaa... Jo, minnet är ju bra men kort. hehe
Hade vi sex?

Ja dra åt helvete alltså!! Herregud att det finns så puckade män(niskor)! Han känner för det första inte igen min bild, för det andra kan han inte ha läst min profil för där står det att jag pluggat till agronom i Uppsala och nyss flyttat hem (plus massa annat man kan känna igen mig på). För det tredje - inte ens när jag berättar om kvällen i Lilla Sunnersta så ringer det en klocka! Jag är kanske ingen man minns då eller... hahaha

Jag skrev tillbaka och berättade med skarp skrivstil att vi verkligen inte haft sex då han definitivt inte var min typ och i samma mening undrade jag om han har för vana att glömma bort vilka han legat med eftersom han undrat om vi hade gjort det!! Ville hemskt gärna undra om han någonsin får ligga med det underbettet och den fruktansvärt platta personligheten, men återigen är man en väluppfostrad tös. Han kanske läser detta och då vet han ju nu då i så fall! hahahahaha

Nu ska jag nog kasta mig ut i köket å baka fläsk med bruna bönor (osis för dig Sandy att du jobbar kvällen, annars hade jag gjort till dig med!  hihihi)

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: sandy

Ja, jag hade kommit direkt till den härliga middagen...not!!!

2008-08-13 @ 20:46:32
Postat av: Sussie

Ha ha ha ha ha TÖNT!!!!!!!



Fan man blir ju mörkrädd!



Kramet

2008-08-14 @ 06:05:12
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: tina.

Oh my god! loooser....

2008-08-14 @ 07:49:05
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

garvar Det finns gott om korkade människor. Du är definitivt inte någon man glömmer. Han hade nog bara inte tillräckligt många hjärnceller för att klara av att minnas...

;-)

2008-08-14 @ 14:13:19
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Släääggster

Hallojs Päff!!

Nä, dig glömmer man sannerligen inte...goare tjej får man ju leta efter...så det så! =)



Han verkade ju en del skruvar lösa i skallen...jisses...haha...tur man kan skratta åt eländet!! =)



Kram kram, från lilla mig...

2008-08-15 @ 00:49:16
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag säger bara...0 koll!!!!

Han blir det synd om!!!!!!!!!

2008-08-15 @ 19:09:56
Postat av: Mamman

Se föreg. kommentar....

2008-08-15 @ 19:12:13
Postat av: Daniel

ojojoj, han verkar ju helt bakom flötet "börsmäklaren". förmodligen finns det tjejer som låtit sig luras av hans "presentation", fast hoppas ändå inte. man blir arg när man tänker på det :)

2008-11-06 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0