Sista tentan står för dörren

Det lär bli en ganska asocial vardagsvecka. Har tenta i Animal Nutrition and Health på fredag och är sådär lite lagom oförberedd. Har ca 25 vetenskapliga artiklar på vardera ca 15 sidor kvar att läsa. Plus alla handouts och anteckningar!  Eeeeekk! Vet inte hur jag skall hinna, men det är som vanligt.

Vad det verkar så kommer detta att bli den absolut sista tentan i min universitetsstudiehistoria och det är ju helt vansinnigt underbart!! Aaaahhh

Jag får en rimlig summa tillbaka på skatten och flyttar hem snart. Nu är det bara ligga sked som fattas för att man ska må helt på topp!

laters alla yllen, nu måste jag sänka ögonen över studiematerialet...

Kommentarer
Postat av: Sussie

Faaaaan va härligt...du har ju varit sket duktig och ingen är värd det bättre än du att ligga SKED!!!!

ha ha ha

Kram på dig

2008-04-07 @ 15:41:09
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0