Nu är det skärp!

Ja, jag måste lära mig att fatta hintar och jag måste lära mig att sluta truga. Men det är svårt... Man vill ju så gärna att man kanske inte uppmärsammar dissen... hehe

 

Känner att jag har gett trettiotvåtusensjuhundraåttiofem hintar om verkligt och seriöst intresse och "it doesen't pay off"!

 

Catja - sluta vara så gullible!! Fasikens mig... Jag suger onödigt stor lantbrukarballe på dejting... (ber om ursäkt för referatet i tredje person, men ibland är man helt enkelt "utom sig" av frustration).


Så vad gör man istället? Jo, använder energin som kommer ur den totala frustrationen till starten av säsongens löpträning och studerandet inför fredagens tenta. Det borde ju gå, det har det gjort förr!


Laters alla yllen, nu blir det japansk skräckis på 6:an.


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Sluta truga!!!!
:-/

kramiz

2008-04-06 @ 14:04:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0