F'låt IGEN!

Nu kommer det...

Har mer eller mindre landat i lilla Värnamo och det har varit en hel del ärendespringande, internääätjobbande och trixande nu så här de första dagarna. Ska till bibblan och hämta den första boken (1 av 3) som skall läsas under denna första veckan av min nya kurs.

Qaterna kramas konstant och låter mig inte vara en sekund. Vart man vänder sig så har man en svans, tass, nos eller qatrumpa i ansiktet. Hopplösa - som grodor utan ben!

Annars kan livet knappast bli bättre sånär som på lite manligt kel och att den ömma modern hittar en bra lägenhet. Solen skiner och "hemkänslan" blommar för fullt! GÖTT!!

Nu ska jag städa och tvätta innan skoljobbsryck.

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

TJOHOOOOOO!

(när jag gick från dig tebaks till eleverna var det en jäkel som började nysa och frusta när jag skulle hjälpa henne. Det visar sig att hon inte tål hopplösa grodor. Inget allvarligt, men jag fick ta tejp å få bort grodhåren?

he he he
kramiz

2008-04-25 @ 07:44:29
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0