Allmänt strul...

Det är inte lätt när det är svårt. Står just nu i valet och kvalet om jag ska hoppa av det ex-jobb jag valt och skutta på ett annat. Planeringen från den instutition jag samarbetar med har inte gått som jag vill riktigt samtidigt som det heller inte ger några pengar. Har nu hittat ett annat mkt intressant ämne som tyvärr då handlar om att pendla till gårdar i halland och skåne, men som samtidigt kan ge en hel del kosing... Svårt val!! Hur ska jag göra... Det hänger samtidigt på om jag kan få mer ledigt från jobbet än de två dgr/vecka jag redan är tjänstledig... Kååånglitt!

För övrigt har det varit en kanonhelg med after work på fredagen med öl och sedan fest hos J i lördags. Skönt att vara hemma å träffa "de gamle" igen!

Laters alla yllen, nu ska jag klura lite till... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0