Vetgiriga jag

Nog är man en vetgirig student, men tentaplugg är ingen höjdare. Är "ledig" idag fredag och sedan även på måndag för att kunna tentaplugga så mycket jag bara orkar. Kursen har absolut gett mig en hel bunt aha-upplevelser och det är precis det man söker när man läser den här typen av kurser. Innan höstterminen startade så kände jag mig jätteosäker och lite panikslagen över att jag endast har tre terminer kvar att nå upp till den kunskapsnivå som krävs av en riktigt slipad rådgivare. Nu å andra sidan känns det MYCKET bättre. Jag har kunnat knyta ihop säcken kring grisproduktion och har kommit till insikten att jag är en jävel på grisar helt plötsligt! Självförtroende skall man inte underskatta när man skall ut i arbetslivet heller och det krävs att man faktiskt tror på sig själv och sin förmåga och det gör jag nu. Det hade ju inte gått utan kursteamet, föreläsarna och min allierade Petra som jobbat med grisar i en herrans massa år. Tack ska ni ha... :)

Rådgivare till grisproducenter i framtiden?? Kanske det, kanske...

image142
Halledosingens så dulli'!!

Kommentarer
Postat av: Släggis

Jäklar så söt!! Helt fjunig!!

2007-09-28 @ 15:55:50
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Mamman

Men...herregu!!! så söt!!!
Såna ska Du koncentrera Dej på...skit i de andra hanarna!!

2007-09-28 @ 22:45:02
Postat av: Myra

Det är ju Grisknoen!
:D

2007-09-28 @ 23:06:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Hon som har hållit i sådana en hel vecka

Hallå ja! =) tack själv, det är kul att bolla tankar och ideér med dig, du har alltid så kluriga frågor, vilket gör att man måste tänka till ordentligt om man ska kunna ge ett vettigt svar. Nu jävlar kör vi de fyra sista här, sen ska vi ge dem vad de tål på fredag :)

2007-10-01 @ 08:53:47
Postat av: syrran

Jag visste det, alla andra visste det å nu vet du det med!
Att du kommer att bli en jävligt suverän husdjursagronom....
kramiz

2007-10-01 @ 08:54:09
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0