Prövningar av den varma snubben...

Hela veckan har jag sett fram emot att få åka till Petronella å de andra galningarna i huvudstaden för att visa vart barskåpet skall stå. Satt på en föreläsning idag och bara kände febern ta över min hud. Efter ett par timmar vart jag helt slut och 20 i fyra fick jag nog och det bar hemåt i en trasig Toyota med ett additional problem - the throat! Bara för att jag inte kunde låta bli så strök jag och hängde upp gardiner som jag fått låna av My men snart därefter låg jag ojandes i soffan med filt över både mig och katt med verkande ipren och alvedon i magen. Så här tre timmar senare kan jag glatt informera om att det inte känns lika för jävligt och förhoppningsvis var det en sympati-släng eftersom många i klassen varit sjuka under veckan... Hur det känns imorrn återstår att se, men jag ger mig inte i första taget!

Back laters, krokodiler... And again: welcome to planet motherfucker!

Kommentarer
Postat av: syrran

Huanemej!
Får säga som du sa om Elias. "Hade du varit här kunde jag blåst bort det onda!"
Hoppas att du blir bättre så du kan njuta av Stockholmsturen!
kramiz

2007-09-06 @ 20:37:25
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Johanna

Stackare krya på dej kram kommer här =) Är det okom jag länkar till dej?

2007-09-06 @ 23:34:26
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Nell

Tänker på dig, men full...la la la la la

2007-09-08 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0