Hemlängtan...

... blir ju mer påtaglig just på grund av att man vet att man inte kan åka hem innan jul. Ju mer jag tänker på det ju mer panik får jag. Önskar så det gör ont att tiden skall gå fort så jag kan få flytta hem igen. Vill bara kasta mig till mitt småland och hämta ett hus på landet med gångavstånd till sjön där man kan morgondoppa hur ofta man vill.

Annars har jag bara hängt över datorn och böckerna idag. Har suttit i telefon med diverse experter på Lantmännen och JTI för att på bästa sätt lösa uppgiften som givits oss. Ligger bra i fas åxå just nu, inte illa heller med tanke på att jag var sjuk förra helgen och den som gick försvann i Skara.
Kommer så klart att fortsätta mitt vetgiriga arbete imorrn - men fanimej inte innan lunch. Förmiddags-slapping är ett måste för en morgontrött piratstudent!

Natti på er alla grävslokar!

Kommentarer
Postat av: syrran

Vill också att du ska komma hem å stanna hemma!
Men det är inte lång tid kvar, du är snart färdigutbildad ju!
Kramizar på dej

2007-09-19 @ 22:13:30
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nell

Kom hem snart, så det blir lite kul i den här sta´n!! Vi (Wypke och jag) väntar på dig!!! Kram!

2007-09-20 @ 15:45:07
Postat av: Mamman

Längtar oxå efter dej...
...jag kommer snart!!!
Pussåkram

2007-09-21 @ 13:50:20
Postat av: Myra

Småland är alltid småland. Inte mycket slår det.
Jag är helt säker på att jag kommer återvända till mitt vackra småland en vacker dag. Inte just nu, bara... :)

2007-09-21 @ 14:08:55
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0