Helt plötsligt kom solen

Det har säkert inte undgått någon att jag har en nedrans otur jämt och ständigt. Trasiga bilar, bussar som inte går dit jag vill, tvättstugor som inte uppfyller några som helst krav, hemlängtan, mardrömmar och uttråkat liv i allmänhet.

Som en sol stiger upp över en saltvattenstänkt sandstrand någonstans i Karibien kom det en överraskning på posten idag. Släggan som är min allra mesta singelallierade kände med mig långt bort som jag är och skickade mig en alldeles egen Chuck Norriz. Det finns tydligen en hållplats på nätet där man kan skicka en liten nalle till någon behövande bara sådär. Födelsebevis fanns med där det stod att han är född den 21/9 -07 och hans namn (se ovan). Ur en söt, röd liten ask tittade han upp på mig med chokladbruna ögon och undrade om vi skulle spoona.

image140
Chuck tittar upp ur sin ask... :)

Gissa om detta gjorde hela min dag eller...?! Släggan är verkligen en go vän som jag inte vill vara utan och han förklarade att jag inte kan hålla på att nöta ut pälsen på mina två katter utan att det är bättre att spoona en liten nalle nu när hösten kryper in runt knuten.

Tack igen Sledge...

Kommentarer
Postat av: syrran

Han är ju helt jä-la underbar den grabben!
Han vet precis vad han ska göra å säga!
:-)

2007-09-25 @ 22:06:04
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Johanna

De var det gulligaste..vilken kille..varför är Han singel..wow...

2007-09-26 @ 23:37:02
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0