Frisk? Nä, SJUK!

Så klart fick man inte hålla sig frisk nog så man kunde åka på galej i huvudstaden. Det är då själva fan med att man inte kan få ha en endaste vecka utan förbannat strul. Inte ens lite motiverad till att läsa skoljobb heller bara för att jag är så nedrans irriterad. Det enda jag ser är stryktvätthögen som växt utan undantag den senaste veckan, katthår som måste sugas upp (med dammsugare då... Lägg av!!!), tre böcker om husdjurens beteende jag måste läsa, ett projekt som skall förberedas, en artikel som skall skrivas, ett kompendie som skall läsas igenom plus att man skall hinna leva sitt liv någonstans in between med allt vad det innebär. Handla, tvätta, tjejbestyr och korrespondens... Förhoppningsvis är man kryare imorrn så man pallar ta tag i både sitt privata liv och det som knyts till studierna...
Ska kasta i mig lite alvedon/ipren och slänga mig i soffan igen.
Laters alla tattare...

image122

Kommentarer
Postat av: syrran

Här kommer en krya-på-dej-kramis!
Hoppas att du blir bättre snart
:-)

2007-09-08 @ 14:08:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nell

Jag är fortfarande full... tralla la la ala

2007-09-08 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0