Dagens

Dagens bästa:  Ligger bra till i projektarbete + allmänt tillfreds


Dagens sämsta: Huvudvärk, insomnia, när man väl somnar: somna ensam.


Dagens roligaste:
Amerikanska sit-coms på tv, stressad yuppie som snubbla' över tants käpp!


Dagens tv: Cesar Millan och CSI...


Dagens interaktion: Affärsbiträdet som såg ut som ett snopet får när jag sa: -"Ha en trevlig dag".


Dagens katt:
Vaknade sked med Bailey och fick kvalitets-kel i en hel timme


Dagens universitetsstudier: Projektarbete, föreläsningar, etologi...


Dagens kärlek: Bara från katterna. Fan va singel man är!


Dagens telefon: Malin


Dagens
rabbla: If you don't know an answer - maybe you should just go to sleep.


Dagens längtan efter: Tvåsamhet, familjen och vännerna där hemma, bli färdig agronom, ligga sked med någon annan än kattfan...


Dagens mat: knäcke till frulle, en Pigall, chili con carne med nybakt franskbröd och frukt.

Dagens mest frustrerande: Envägskommunikation


Kommentarer
Postat av: Mamman

Härliga, härliga, goa, fina, underbara,kuliga,DU!!
Du är kanon!!!
Be nån fråga katten hur det är att ligga sked med Dej....och Du kommer att bli ÖVERFALLEN!!!!
Dom får annars skylla sej själva...dom vet inte vad dom missar!!!!

2007-09-17 @ 23:39:25
Postat av: syrran

Dagens bästa = DU!
kramiz på dej

2007-09-18 @ 17:38:09
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Släggster

Hmm...så om jag virkar ihop en kattkostym så får man ligga sked...det är det ju värt...hihi
Kram

2007-09-18 @ 21:29:16
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Nell

Undrar hur det skulle funka att ligga sked med Wypke? Hm, för det skulle jag vilja göra. Tror jag. Om han var nedsövd. På något annat än sågspån. Annars har ju min verklighet varit skedliggandes med spyiga barn. Det saknar du inte va??

2007-09-20 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0