Värnamobesök!

Att dra mig baklänges vilken trevlig helg jag haft! Den började en dag tidigare än vanligt eftersom det var dags för Allhelgona-helg. Systern hittade hit (efter många om och men med försenade tåg) kl 23 i torsdags kväll och vi kastade oss hemåt med en snabb matpaus på vägen. För att hitta helgkänslan slappnade vi av med var sin öl och tjötade bort flera timmar i ett nafs! Skuttade i säng framåt halv två på natta. Fredagen bjöd på Uppsalashopping på dagen och på kvällen dök The Hillbillies upp från V-mo. Några öl och skratt (MASSVIS med skratt!) blev det men höll igen så man inte skulle förstöra lördagen helt... Eftersom det var meningen att syster yster skulle få komma hit och slappna av så var det PRECIS vad vi gjorde hela långa lördagsförmiddagen. Inte många knop där inte.

Kvällen förflöt med ytterligare öl och ännu mer skratt (såklart - kan man göra annat med de galna människorna??). Det mesta skrattet härstammade ur Aschmed the dead terrorist och Jim Breuers stå upp. Man undrar hur dryga folk tyckte att vi var som citerade dessa två konstant under kvällen på Flurran. "Hoy! scheinekken!!" och "SILENCE! I kill jo!!" ropades och frästes timme ut och timme in med följande högljudda asgarv av 7 lagom galna festprissar i
sina bästa år.


Aschmed the dead terrorist! Helt sjukt kul!


Jim Breuer och hans "Party in the stomach".

Sov bort det mesta av söndagen men tog en trevlig tur till huvudstaden på kvällen för att "catch up" med en long lost vän från skåneland. Släpade mig in genom ytterdörren strax efter tio på kvällen och stöp i säng någon gång vid halv 12... Nöjd efter en störtskön helg med min underbara syster och mina härliga vänner. Thanx guys, miss you already! PUSS!


Trisse är lite sur för att A inte klappar längre... Syrran och A skrattar såklart. K, P och jag ser ut att ha missat hela poängen... hihi


Jag och S, S skrattar åxå - som fan! Sist Aschmed the dead terrorist... mohahahahahaha


Kommentarer
Postat av: syrran

Thanx för en toppenhelg!
love U
kramiz

2007-11-05 @ 19:09:22
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0