Ny helg - kul helg!

Sitter och förbereder mig för städning i den lilla Uppsala-lyan. Syster Yster kommer hit ikväll och imorrn ramlar det hit tre tokstollar till. Ska bli kanoners att känna lukten av småland igen... Hehe
Har köpt en ny, superskön skiva med Salem Al Fakir. Han är en världsmästare på upplivning tror jag. Fick skivan med posten idag och sitter nu och lyssnar igenom låtarna. Jättebra - sounds like "stor BH!

Sover dåligt igen. Kan inte begripa varför jag aldrig kan få känna mig utvilad när jag vaknar. Detta är ett jättestort irritationsmoment som påverkar vardagen ganska negativt. Just den senaste tiden kan insomnian bero på min onda axel som jag ska få röntgad på måndag. Hoppas att de hittar vad som är fel och har åtgärdsprogram senare med...



Salem Al Fakir med "Good Song"... kanoners ju!

Kommentarer
Postat av: syrran

ja, nu åker jag strax. Packar det sista, så vi ses om ett par timmar...
Kramiz så länge....

2007-11-01 @ 15:11:43
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0