Bra dag med dåliga inslag...



Sov knappt inatt för att min jävla axel störde mig och värkte. Vaknade således med en sprängande betongkeps så jag struntade i att åka till skolan. Har väntat i tre veckor (sedan jag var på akademiska och röntgade mig) på att få veta varför jag har sådana problem med axeln. Idag kom svaret. "Vi kan inte hitta några tecken på förslitning eller andra skador i din axel, men rekommenderar sjukgymnastik en gång/vecka under två månader". Blir det inte bättre efter det så skall jag få en remiss till ortoped för bedömning. Kunde ju lika gärna fått träffa ortopeden när jag var och röntgade mig tycker man, men det sparar på alla resurser precis som hemma i småland.

Om de inte kan se några fel eller skador så är det ju jävligt lustigt att jag varken kan växla bilen eller bära saker med den armen. Bara jag rullar lite på leden så knakar det så det hörs för folk som står en meter bort... Nä, det är inget fel på min axel my ass...

Bokade tid hos Motoriken idag i alla fall för att försöka få lite ordning på axeljäkeln och fick min första tid den 14:e december... Måste ju börja nånstans.


En bra sak som hände idag var att när jag letade efter ett papper i ett skåp så hittade jag 500:- i hundralappar! Stoppade undan lite pengar jag fick för ett par månader sen och undrade sedan hur det kunde gå åt så fort! Det gjorde de ju inte eftersom jag hittade hälften av dem idag! haha

Det gjorde ju min dag i ala fall och problemet med axeln krympte ju lite grann. 500:-... fan va najs! Det skulle jag kunna leva på i 2 veckor om det var kris... hihi





Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2007-11-26 @ 16:45:45
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: KimJ

Tack ;D

2007-11-26 @ 18:27:25
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: syrran

Nähä du, det är mina pengar det där! De glömde jag hos dig när jag var där. (Gömde dem för att inte katterna skulle äta upp dem....)
Ge tebaks omedelbums!
*fnissar*

2007-11-26 @ 19:13:57
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Släggan

Hitta 500 spänn?! Vilken flurre!!! Tja...lite tur har du ju trots allt... ;)

2007-11-26 @ 21:28:24
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Myra

Men åh. Jag brukade också gömma undan pengar innan. Nu går det inte längre då antingen Maken eller SmåMyrorna hittar dem före mig.

Jag... eh... jag kan komma och städa hos dig om du vill! :)

2007-11-27 @ 17:04:38
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0