Uppryck...

Tror bestämt att det är en bättre dag idag. Har gjort klart vårt projekt som blev totalt 20 sidor långt. Känns bra nu när man är klar och det har stått en lite upp i halsen på senaste tiden. Kommer väl att bli åtminstone en revision, men det kan man ta nu när man får vara ledig ända till måndag!
Min kropp tröttnade idag. Har kommit efter mig så mycket med sömnen att jag mer eller mindre svimmade på soffan vid halv 5. Sov som en stock i 1,5 timmar! Nu sitter man istället inne med en vansinnig huvudvärk, men tack för att jag fick sova för en gångs skull. Kanske har kroppen blivit så "fed up" på allt som varit och helt enkelt la ner bara. En annan historia som hänger över huvudet är den där jävla Toyota-historien. Hoppas jag kan få laga skrället i nästa vecka så jag kan komma hem till mitt älskade småland redan på min födelsedag (25:e, nu fick jag det sagt åxå). Småsyskonen skall konfirmeras så man hade velat vara hemma till lördagen och nu saknar man alla därhemma så massvis!

Tänker vägra vara nyttig i helgen. Den kommer helt enkelt att gå ut på att äta så mycket skräp man kan på kortast möjligast tid samtidigt som jag ska se en hel bunt med chick-flicks! Ett hemma-spa skall jag försöka hinna med också hade jag tänkt. Efter en sån helg kan man inte annat än må bra, eller hur!?

Tror bestämt att den här dagen är lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0