Snart avbrott... eller utbrott?

Nu ska jag snart åka till mitt småland! Har jag tur (inte för att jag brukar det, utan för att det fanimej är dags!!) så kommer bilen bli lagad och projektet godkänt och jag skulle kunna åka redan på fredag! Fy bubblan vad skönt det hade varit! Är såååå trött på detta sketna Uppland och all skräp som kommer med det så nu bär det av hem till tryggheten, familjen och de gamla vännerna igen. Känner mig som ett barn dagarna innan julafton fast med crapigare bagage. Weeeeee!!!

"Jag vet att man inte kan förlita sig på att någon annan skall göra en lycklig, det kan man bara göra själv. Men man måste ändå vara två för att uppleva tvåsamhet..."
Kan man trivas i sitt liv endast genom att lättsamt finna sig i olika situationer? Ja, kanske och det är något jag känner att jag kommer att lyckas med... I'm gonna do it and I'm gonna be damn good at it too!

Kanske inte hinner skriva så mycket mer innan det bär av hemåt men vi får se. Annars ses vi på fredag typ!

image9
De små superlaser-keliga odjuren...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp!!
Imorgon är det den stora dagen! Både din födelsedag å så kommer du hem....
ska bli så himla kul att ses igen.
kramiz
ps. Elliot håller på att förgås att längtan! ds.

2007-05-24 @ 09:04:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0