Första jobbardagen...

Shittes påmmesfrittess vad trött jag var imorse! Kunde förstås inte somna. Nattsuddare som jag är vred och vände jag mig i sängen till halv 2. Klockan ringde vid 06-snåret och jag trodde inte det var sant!! Bevare mig väl så stora gäspar Catjastrofen gav ifrån sig och hade hon inte haft halsen så hade hon gäspat runt...

image13
Så in iiiiii...trött imorse!

För övrigt kan jag inte komma med nåt roligt som hänt precis. Peltor är väl inte stället för den typen av upplevelser direkt! Se själva... Bara bilden av de förbannade hörselskydden gör mig så uttråkad att jag nästan hellre glor på en kaktus som växer...!

image14
Look what Peltor can offer... Nice, huh!?

Skall tillbaka till kolgruvan imorrn och hoppas att det händer nåt kuligt. Man vet ju aldrig, mirakel har hänt förr!
Nu ska jag snart sussa, annars kommer jag att våga vägra vakna imorrn bitti... hehe

Kommentarer
Postat av: Camilla

Behöver du en väckarklocka som kan få fart på dig kl.05 kan du få låna minimannen, räcker det att stiga upp 06 är Elliot ett bra alternativ.
Tjolahopp!
kramiz syrran

2007-05-29 @ 22:12:56
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0