Chansa ska man göra ibland...

Äntligen blir lilla Bitch-Mobilen färdig. Har i och med valet att åka idag, tagit en risk. Fick veta att det var nåt litet hål på ett tryckrör som leder till tankens översida. Reparatören frågade om jag ville byta det röret, det skulle kosta 755:- och de har inte delarna förräns på måndag. Eller så sa han att de kunde kapa röret lite och sätta slang och slangklämmor, men risken är att det så småningom kryper loss och bensinen sprutar ut. Ja du, sa jag, just nu måste jag åka till småland så jag känner mig villig att ta risken med att inte laga det helt korrekt. Fint sa han, och nu får jag hämta bilen klockan halv 2... YEEEEHHAAAAA!!

Får väl vara lite varsam med den gamla bilen så att den håller ihop den lilla tid jag har kvar att plugga bara. Is i magen!!

Nu ska det packas kläder och andra nödvändigheter så att man överlever strapatserna i det sköna småland i tre månader. Kram så länge så ses vi vid lilla mors dator vad det lider.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt!!!!
Ses snart då, med andra ord.
Å så klart ett jättegrattis på din födelsedag idag!
kramiz syrran

2007-05-25 @ 13:24:55
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Kate

Heeeej lilla gumman, hur e läget? här e allt bara bra i västerås. Jag ska åka ner te tjejerna i sommar tesammans me min dotter madelene, vi ska ha sååååå jävla roligt. ska du ner nåt i sommar? Sköt om dig så höres vi måååånga kraaaamisar Kate
p.s ta min mail av camilla så kan vi höras av ibland.
(skroooooovvvvvvvvv)

2007-05-27 @ 21:21:51
Postat av: Catja

Heeej Kate! Jag är redan nere för sommaren och börjar jobba på tisdag. Inte jättekul men det blir klirr i kassan i vilket fall. Kul att du ska komma ner! Jag e sjukt bakis idag då jag dracken massa sprattelvin igår... Måste nana... Kramiz!

2007-05-27 @ 23:00:15
URL: http://catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0