Söndag igen...

Jaha... Då var det söndag igen. Helt ofattbart så snabbt man kommer in i den gamla vardagen. Naturligtvis är det jobbigt att vanka till samma kneg dag ut och dag in, men samtidigt är det ganska skönt att slippa pressen och prestationsångesten i skolan. Som man bör när man inte trivs helt och hållet där man arbetar, så har jag jobb-ångest idag såklart. Det är nåt man bara måste leva med och vänja sig vid.

Hade kunnat betala för lite kel och spooning i soffan med någon speciell idag. Man har så mycket gos och kärlek i kroppen som bara vill ut och så har man ingen att kasta den på! Känns som man slösar med kärlek när man är singel eftersom den inte används... Stackars mina två katter som blir tvångskelade och överösta med pussar hela tiden. Hårbollarna duggar tätt liksom!  hehe

Nu ska jag titta klart på ett av mina mitt favvo-program, Mythbusters... C u 2-morrow.
Pussar och kärlek till er alla (måste bli av med lite innan jag helt krasst kliver ut i gatan och haffar första bästa kille... )

image15
Give me some MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0