Hett, hett, hett...

Nu är värmen här... äntligen! Den här sommaren har jag längtat efter. Ska för första gången på 4 år ha tre veckors semester. Jag har tidigare under mina studier haft några dagar vid Hultsfredsvestibulen och sen max två veckor sammanhängande ledigt mitt i sommaren. Och då naturligtvis inte samtidigt som NÅGON annan! I år blir det latsidan under vecka 28-30 och jag kan knappt vänta! Tror bestämt att jag skall ge mig ut på tatuerar-äventyr uppåt Stockholm eller något, det hade ju varit kanoners att dra runt bus med Petronella och de andra hottentottarna däruppe...
Hade man haft någon vän som sportdök så hade man kanske kunnat ta ett dykäventyr på gotland eller nåt, men det får bli vid ett annat tillfälle...


Tänk så underbart med en dyk-semester! Det skall det fanimej bli inom en ganska så snar framtid!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lite ledigt é du värd gumsan....
kramiz

2007-06-13 @ 09:52:54
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Annie

Gotland låter bra!! Jag väntar med guidekläderna på att ta emot vid båten=)

2007-06-13 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0