Transformers!!

Ja, jävlar vilken bra film. Inte nog med bra action så skrattade man sig igenom minst 75% av filmen. Helt klart sevärd och den hjälpte mig att komma bort från alla de tankar som snurrar i huvudet nu. Inte varit på bio på länge heller så det var absolut dags...
Mastodont var den med, 2.23 h lång, men inte tröttnade man en endaste sekund!
Gå och se den!

Nu blir det sängen och man kommer närmre framtiden och det där jävla, satans höga mur-helvetet som står i vägen! Backar 125 meter och tar sats. Snart smäller det!! Tror jag...hoppas jag... kanske... Aaarrrggghhh!!!
Fick ett tips om att fånga dagen och att inte tänka för mycket på morgondagen... Vet inte om jag vågar leva så mycket för stunden. Det blir ju jag själv som får ta konsekvenserna efteråt liksom. Men men, vågar jag ta chansen där igen så lär det bli ganska snart... Går av på mitten annars.

Här är lite reklam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0