Skriver in mig här...

           
Ibland bara känns det som om man skulle behöva stänga in sig i en månad för att bara reda ut trasslet i sitt huvud... Vet inte var detta "deep hole" kom ifrån... Jag borde ju njuta av all semester, sommar och hästlukt. Vill ta ut mitt hjärta och tala allvar med det just nu kan jag berätta! Crap!
Vet inte om det känns som om "the past is running away from me" eller vad det är. Människorna runt omkring går framåt i sina liv och utvecklas i samma riktning. Jag bara står och stampar på samma fläck känns det som... Å andra sidan vet jag inte om jag är redo att hoppa över den muren jag står vid. Håller gårdagen i ett snöre i ena handen och framtiden i ett snöre i den andra... de går ju inte åt samma håll och det ger mig lite panikkänsla.

image77



Kommentarer
Postat av: Syrran

Vadan detta???
massa kramizar på dej....(dessa armar vet du iallafall var de varit) HA HA

2007-07-22 @ 09:32:31
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: ejmis

Den känslan känner jag igen..

2007-07-22 @ 11:58:29
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0