Livar upp stämmningen lite tror jag...

Man kan inte dystra till det allt för mycket antar jag, så nu ska vi försöka ha lite roligare. Man kan inte göra något åt livets "twists and turns" ändå så jag får helt enkelt försöka låta bli att tänka på det. Har en lista igen då ja... Denna har jag åxå stulit, precis som alla de andra... hehe (tack någon och syrran...!)



Skriver du dagbok?

Ja... Periodvis varje dag... + bloggen då ja!

Vad är viktigast för dig?
Familj och vänner samt skolan...

Suger det här?
Ja, onödigt stor lantbrukarballe...

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jo... Hjärtat gör ju ett ordentligt skutt när jag tänker på honom...  *blushing

Kan du gå ner i spagat:
Allt är ju relativt... Ge mig morfin och en motorsåg så ska det nog gå...

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?   
Any day of the week. Om jag måste ha en dräkt av halvdöd fisk på mig så vill jag inte vara med och leka...

Har du färglinser?

Jajamänsan. Bruna... har dem på mig på något av mina blogg-kort...

Är du polare med grannarna?

That's a NO... Men mer än Sledgemeister e polare med sin granne... hahaha

Gay?

Inte en sportmössa... Me want MAN

Har du varit kär i en kändis?

Alla gånger... Först Rob Lowe och har sett "Youngblood" 37 gånger eller så... James Hetfield har ju legat högt på listorna med så klart.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja... Alltid kan man lära sig nåt nytt, vetgirig som man e...

Är du höjdrädd?
Inte det minsta...

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Absolut... Once you go Catja - you never go back...!  ööhhh

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja...

Har du fått någon komplimang idag?
Jajamänsan i lingonskogen... Alltid välkommet!   :)

Är du mörkrädd?
Så in iiiiii... Livrädd och hatar mörker... Undrar vems fel det är, syrran!! (hände ju lite titt som tätt att hon stod gömd bakom en dörr och hoppade fram när jag var uppe på toaletten på nätterna - oftast när vi sov över hos mormor och morfar... Inte konstigt man e lite jumpish...)

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Njae... knappt... den kom och den gick... :(

Har du haft vattkoppor?
Ja... ärren i pannan bevisligen...

Har du någon gång testat karate?
Ja, men inte officiellt. Mest på skoj när jag skulle försöka brotta ner Pontus på susningen i Hultsfred ett år... Gick inget vidare bra då...

Äger du en iPod?
Tyvärr inte...  

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Jess båcks! Det hade varit "flying"!  haha

Gillar du allsång på Skansen?
ÅÅÅÅÅÅÅÅ nej!!

Kan du vissla?
Njae... Bara inåt och busvissla... kan inte på det vanliga sättet... hmmm När jag försöker sprayar jag alla i närheten... mohahaha

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Lugna favoriter, "sommarprataren" på P2 och Rockklassiker...

Rakar du benen?
Alla gånger... Bland annat.. hihi

Hur svarar du i telefonen?
Yo, you cocksuckermotherfucker... Nä, skojar bara... Säger "hallå" när jag inte känner igen numret och "Catja" när jag gör det...

Betalar du TV-licens?
I do now...!

Vad har du i fickorna just nu?
Nada - sitter i morgonrocken...


Vilken parfym använder du?
 Lancome's "Miracle" och Sergio Tacchini's "Donna"...

Kan du kasta macka?
Syrran Säger på sin blogg att hon är bäst - så är inte fallet! JAG är bäst på att kasta macka! Å helst ska det vara en häst som pålägg!!

När var du riktigt sjuk senast?
Ca en månad sen... Halsfluss. Aj aj aj aj aj aj aj aj

Har du blivit opererad?
Ja. Förra våren... En gång när jag var liten med - i ögat!!

Äger du en cykel?
Ja, men den har inte fungerat på 2 år, vad är det för en jävla cykel egentligen?? Ska stämma den...

Vad har du alltid i handväskan?
Näsdukar, nycklar, cigg, plånka, en liten bit av Polen, mobil, ett reningsverk och två typer av raggare.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag läser till husdjursagronom så det skulle rimma ganska dåligt...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Just nu 6 st. 3 av dem till pappas hus, en till Värnamohemmet, en till racerbilen och en till Uppsalahemmet...

Läser du för skojs skull?
Aldrig i livet. Don't try and make me! Aj vöont do itt!!!!

Äger du ett busskort?
Nej, det är dyrare att åka buss än att ta bilen i Uppsala...



 


Kommentarer
Postat av: syrran

Hrm...morfin + motorsåg....
skulle kunna ordnas, för det skulle jag vilja se...(eller inte)
Mohaha!!!

2007-07-23 @ 15:06:08
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: ejmis

Vad gör en husdjursagronom??

2007-07-23 @ 19:56:45
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: ejmis

Du är en sån som jag skulle behöva alltså...! ;)
Vi har precis börjat med köttisar och det är spännande men mycket nytt att lära.

2007-07-23 @ 21:51:09
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0