Hur i ------ hittar bacillerna mig??

Försöker så gott jag kan att hålla mig frisk och äta sunt och hela den där harangen... Inte fan hjälper det?? Nu är jag ju sjuk IGEN! Tror att det är bara för att jag och mitt hjärta bestämt oss vart vi står och att vi fortfarande står där vi häckade för nån månad sen... Bara för att det kändes bra att äntligen veta efter några veckors undrande så tror jag att jag blev överfallen. Den där baselusken såg att jag fick lite ro i hjärtat och tänkte att: "-nä, det går inte... Hon ska väl inte får ro så lätt - nu testar vi vad hon pallar..."
Vet inte vad jag ska säga mer om saken. Känns så klart inte helbra men jag vet i alla fall vad mitt hjärta vill. Det är ju skönt, även om det fortfarande är allena...

           
                                  En sån skulle man ha nu... Fan va smidigt!

Kommentarer
Postat av: syrran

Stackars dej!
Tänker på dej å hoppas att du känner dej bättre snart
kramiz

2007-07-28 @ 16:01:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: sofie

stackare, hoppas allt löser sig!
den på bilden vore inte helt fel att ha hemma;D

2007-07-30 @ 21:31:58
URL: http://soffiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0