Börjar bli en list-hoppare - precis som sösster! FAN

Vad är det första du gör på morgonen?
Kissilurar
Vad längtar du mest till just nu:
Att min utbildning ska bli klar
Tycker du om någon speciell just nu?
Ja...  Försöker att inte visa det för mycket...
Hur gammal har du tänkt bli:
Jag ska bli så gammal att jag självdör utan större krämpor
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det vet jag att de gör. Bjuder på det.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Did it and still do. Simpsons bl.a.
Hur många syskon har du?
3
Har några av dina vänner barn?
Ja. För många av dem nästan.
När flög du senast?
Till mitt jobb i England -01
Hur många kuddar sover du med?
2, en till mig och en till MIG!
Pratar du några andra språk?
Talar bra engelska och i tungor!
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär. Jävla åbäke!
Vad har du med dig in på bion?
En vän, en Loka med päronsmak och en påse Gott & Blandat
Har du en blogg?
Japp, välkommen till http://Catjalainen.blogg.se
Gillar du din boendesituation?
NEJ! Fucking hate it!!
Äter du frukost dagligen?
Ja, annars dog jag. Vet i och för sig en som åt ihjäl sig, han dog till slut!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja, inte lite heller. Hmmm Var en riktig "brat" och "punk" i skolan
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Absolut, men inte som schvesstern. hehe
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Ja, men inte personer jag inte känner. Don't touch me!! Ingen som vet vart de armarna har varit! Den kanske är veterinär!
Skulle du säga att du är trendig?
Njae, ibland finns det inte så mkt att välja på i affären, så är jag trendig är det mest av en slump tror jag
Vilka kläder gillar du mest just nu?
Tighta trekvarts-jeans och en lång top med trycket: "Walk This Way" på. Gärna högklackat till... grrr
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mitt bara blev på grund av att deras hjärnor inte orkade efter att de kommit på syrrans där de bildade det av sina namn : Carsten Med Gunilla = Camilla. Mitt bara tog de tror jag...
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Inte speciellt intresserad av det själv, men knock your selves out utan mig.
Är det något du absolut inte äter?
Tomat, getost och lever.
Vad har du druckit idag?
Färskpressad apelsin, kaffe, vatten, mjölk, öl och mer vatten.
Vad var det senaste du åt?
En nektarin, vattenmelon och två rostisar med leverpastej.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit ovanför trappan och trä där nere. Röd i Uppsala
Godaste glassmaken?
Päron
Vad var det senaste du köpte?
Två glassar, en till mig och en till mor.
Sover du tungt? 
Absolut inte! Vaknar av minsta knyst och har även svårt att somna... FUCK insomnia.
Trivs du med ditt jobb?
Nej
Vad ser du om du tittar till höger?
Ett band lexikon och alla mina toalettsaker...
Vad ska du göra härnäst?
Dra fram tv:n till sängen och söva mig där tror jag.
Snarkar du?
Nej, men jag gnisslar tänder när jag är susig eller jättetrött (för övrigt de enda gångerna jag KANSKE sover tungt).
Vilken är den äckligaste insekten?
Tvestjärtar! Fästingar e riktigt nasty med!
Vad har du för väder?
Stjärnklart! 

Kommentarer
Postat av: Syrran

fan, jag bara älskar dina kommentarer!!!
You're incredible with words!!1
hugs and kisses

2007-07-22 @ 09:31:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0