Skämma bort sig lite?

Ja, det skall jag nog göra idag. Det gör fortfarande så ont när jag sväljer att jag vill gråta en skvätt men jag ska fanimej göra Janssons frestelse, prinskorvar, köttbullar, rödbetssallad, vörtbröd och pepparkakor med ädelost ikväll. Bara att kasta i sig ett par alvedon och ipren en stund innan så kanske man kan äta lite gott i alla fall... :)

Har missat hela mitt liv i 1,5 vecka nu och har så nedrans mycket att hämta igen att jag inte vet vart jag skall börja. Skall hålla en liten föreläsning på onsdag i skolan innan jag åker hem som jag måste förbereda mig för plus att man måste städa, tvätta och packa innan tisdag kväll...

Orkar inte ens tänka på det just nu så jag intar soffan igen med min onda hals, snuva och krupphosta...

Laters alla yllen

Kommentarer
Postat av: systralainen

bara 2 dagar kvar, sen kommer du hem....
JIPPI!!!!!!
kramiz så länge

2007-12-17 @ 17:21:22
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0