Nu då?

Jaha, då var julen över för denna gången. Så som man laddar i en månad i förväg så bara vispar det till så är det slut. Vill ha MER JUL!! Nu ska man så klart se fram mot nyårsfirande med vännerna och det är ju härligt det med. Det trista är att snart åker jag upp till helvetet igen för en sista rush innan jag flyttar hem. Herreguuuud vad otålig jag känner mig!

Juldagarna var underbara med för-firande i lördags med det gamla goa gänget (bilder kommer - får sno av syrran för min kamera e trasig!). Julafton hos mormor är ett säkert mys-kort och kvällen hos pappa likaså. Allt flöt på bra och när man kom hem framåt 23-tiden på julaftonskväll så hade jag fått så mycket julstämning att det stigit mig åt huvudet - jul-skallebank! Bara att gå och lägga sig och vaknade pigg som en mört på juldagen kl 11.20!

Kvällen förflöt hos Släggstermeistern innan det bar av till Harry's runt 22.30. Kände sig som ett snopet får när man upptäckte vilken bra uppstyrelse de gjort och det var ingen kö in, ingen kö till jackorna, ingen kö till baren och ingen kö till toan! Helt underbart. Att det skall krävas ljungbyfolk för att få rätsida på värnamo var knappast oväntat, men ändå en trevlig överraskning som kontrast till alla helvetesjuldagar man upplevt i den här stan! Bra gjort!

En liten incident (eller två - återkommer till den senare) inträffade så klart. Blev gruff mellan två tjejer i (den lilla) kön till toaletten och det slutade med klösningar mot ansikte och hårdragning av högsta kvalitet. Eftersom detta utspelade sig INNE på toaletten så såg inte vakterna vad som hände och då fick tant Catja styra upp. Höll en tjej i var näve medan de fortfarande slet och drog i varandra. Som tur var så kom vakterna ganska snart och kunde få lugn på kisshuset. Herregud. Jag gick på toa där uppe istället efter att de rykt ihop en gång till. Jag har FAN inte tid att vänta på att de ska slåss färdigt! Jävla snorungar.

Incident nummer två var däremot lite jobbigare. Ett trasigt hjärta läker sakta och det blev jag varse när jag kom upp till baren strax innan 02. Då fick jag nog och gick hem. Lika bra det tror jag. Vill inte se, inte höra talas om och inte tänka på det...

Annars har det varit underbara dagar som går alldeles för fort.
Nu ska jag fixa käk till jobbet (!! och usch) imorrn.
Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: syrran

Sicken tur att du var där och kunde styra upp puckobrudarna...
*mohahahaha*

2007-12-28 @ 23:12:04
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0