Min plats i livet är i otursträsket...

Här sitter man då... Fortfarande sjuk och hostar snart upp lungorna. Hämtade som bekant min bil igår (efter många om och men) och behövde ju lite hjälp att få igång den. Eftersom batteriet varit dött så körde jag några mil för att det skulle ladda upp igen.

Idag när jag vaknade så kände jag mig riktigt risig. Tänkte ju göra ett litet mini-julbord till mig själv när jag repar mig i helgen. Kände inte riktigt för att stå vid spisen i 1,5 timmar så jag bestämde mig för att åka och hämta mat istället. Det skulle jag inte försökt med ens - bilfan var ju stenDÖD när jag kom ut (hungrig som satan skall tilläggas!). Ingen mat blev det så nu får man gå hungrig...

Jag ger fanimej upp. Det är inte meningen att jag skall njuta av mitt liv ens lite. Screw it all - 'cause it's BULLCRAP!!

Kommentarer
Postat av: systralainen

Tur att du kommer hem snart! Då ska du få lite söstravård....
kramiz

2007-12-14 @ 20:25:04
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Snart är 2007 slut. Vi satsar väl på en nystart då va! :)
Kram på're.

2007-12-15 @ 20:31:45
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Mamman

Stackars, stackars Dej det ordnar sej!! å snart är Du hemma så ska jag pyssla om Dej
Längtar efter Dej.....

2007-12-15 @ 22:41:19
Postat av: Catja

Till systern: Ja, nu vill man allt hem så det svider i knutarna. Längtar efter er!

Till Myra: Ja, nästa år då jädrans ska jag ligga på topp å glida på en räkmacka med tanke på vad jag har gått igenom detta året!

Till Mamman: Ja, det är lite motigt just nu, men rätt var det är så kan det bara gå uppåt istället. Hoppas det blir snart. Jag längtar efter dig med å saknar dig!

2007-12-16 @ 00:35:51
Postat av: Släggstermästermeister...Hell Yeah!! =)

Ja, nu får det fan i mig vara nog med otur för din del!! Fy! Skönt att du snart kommer hem...du är ju som jag brukar säga (eller var det Ford Farilane??)..."du är en frisk fläkt i detta hav av diarré"...hihi...
Kramelikram!!!

2007-12-16 @ 12:09:04
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0