Fortfarande sjuk...

Att detta var en envis bacilljävel...! Är inne på 6:e dygnet nu. Snälla, goa Sari skjutsade ner mig till verkstaden så jag fick hämta min bil så jag inte skall vara billös över en helg till. Betalade och allt var bra (fast jag fick skrapa både insida och utsida...) tills jag skulle starta bilen... HELT DÖD! Med snoret rinnande stod jag där genomfrusen med feber och lipen i halsen. Tänkte i mitt stilla sinne att inget får fan krångla mer detta året för då bryter jag ihop!

Nu hade jag lite tur samtidigt då jag haffade verkstadsnissen på väg att ta lunch. Han tog fram sin mackapär (nej syrran - inte snoppen, batteristartaren!!) och bilen startade på ett kick... Tog en omväg till affären så batteriet skulle hinna ladda lite och när jag kom hem vart jag helt slut! Så nu måste jag lägga mig ned...

Aaaaaaaaaaaaa.........TJO!

Kommentarer
Postat av: syrran

hrmf, ha ha ha, batteristartare. Inte visste jag att du var så svårstartad att du behöver en sån!!!!!
*mohahahaha.....*

krya på dej kramizar

2007-12-13 @ 15:27:46
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Catja

Till sösstern:
Inte ens det räckte. För att få igång mig hade jag nog behövt en sån där hjärtchockeringsapparat de har på sjukan med två handtag och metallplattor!

2007-12-13 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0