Varför jag är en pirat...

Detta är varför:
Min syster och en kompis till mig hade en gemensam 30-års fest för tre år sedan. För att liva upp det lite så hade de ett tema som var "Sagor". Detta gjorde att jag klädde ut mig till Captain Hook från Peter Pan. Efter denna fest så har bilder på mig figurerat i allt från företagsblaskor till diverse bloggar och annat... Visar därför en bild här med så att ni kan ana varför pirat-temat följer mig... hehe

image114
Med på bilden är även min "plast-kusin"... Ja, jag har en konstig släkt med trådar både här och där... hehe

Kommentarer
Postat av: syrran

Du é så himla najs som pirat....
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

2007-08-24 @ 18:10:11
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Adam

-"Jag vill åsså va en sån pirat!!"
Han vill titta på dig hela tiden nu! Skönt att du trots allt är framme i stora staden. Hoppas att festen blir kul i kväll. (Adams mamma)

2007-08-25 @ 09:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0