Så gick den helgen förbi i raketfart...!

Jaha... Det var den helgen det. Nu har jag bara två helger kvar i mitt älskade småland innan det är dags för kolgruvan i Uppsala igen... Allt gick bra när jag passade min systerson även om man kan förstå att mammor är lite trötta... Han somnade så sött vid åtta i går kväll men vaknade både kl ett och halv fem på morgonen... Ovan som man är så tar det lite tid att fixa med välling i kolmörker samtidigt som man skall hålla låg profil så att han inte vaknar till för mycket och inser att han ligger jämte lektanten Catja Albyl (ja, jag har ju inte direkt fått nån sol den här sommaren... ööhh).

Nu var det ju så att jag blev "tagen" i förrgår av min sösster. Då blir det ju, precis som de andra säger, svårt att välja favoriter eftersom man läser många bra bloggar... Men men, här är de i alla fall:

Petra och Tobbe har en gemensam blogg så de får bli nr. ett och två... Här kan man läsa massvis med kuligt och de är båda enna jävlar på att svänga sig med orden...

Petra (en annan Petra...) Min klasskompis i Uppsala som jag tycker är en av de kuligaste och skönaste personerna jag mött. Hon är en pendlande småbarnsmamma från Enköping som berättar om sitt liv bland barn, grisar och önskan att bli hundägare... Mycket skön musik kan man åxå hitta!

Min vän Släggan måste ju vara med åxå... Han är en hyvens kille från Värnamo och som alltid har något på G. Bl.a. tips till sådana som vill starta ett hårdrocksband och bilder på hur man skulle se ut om man var med i Simpsons... hehe





Kommentarer
Postat av: syrran

TACK!!!
you made my day.
kramiz

2007-08-05 @ 23:18:50
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Hon med mungipor vid öronen!!!!!

HEY BABE!!!!! It is fukkin true!!! I HAVE A DOG!!!!!!!!!!! *gör en kullerbytta och hjular*
Och tagen? Ålrajt...va ska jag göra då då?!
*tjooohooooooooooooooooooooooooooooooooo*

2007-08-06 @ 19:42:55
URL: http://nomrnicegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0