Man ska lita på sin intuition...

Precis så är det! Visste ju innerst inne att bilfärden upp till Uppsala skulle bli en mardröm och det blev den med. Hela historien från den 25:e maj upprepade sig och jag blir arg bara jag tänker på det. Hänvisar därför till det blogg-inlägget så slipper jag skriva allt en gång till och hetsa upp mig på kuppen!
Har varit och trösthandlat lite idag och "trösten" blev ett par nya växter som skall fylla upp den annars så tomma fönsterbrädan.
Jag har varit dålig på att lyssna på mig själv och vad jag behöver, men har lagt upp en plan på hur jag, i fortsättningen, skall utveckla mitt "inre öra" för att inte ramla i fler fallgropar antingen de är fysiska eller psykiska. Återkommer med uppdateringar på hur det går i senare inlägg... hehe

Saknar redan mitt Värnamo... :(


Åbron i Värnamo korsar Lagan... My hometown (börjar gnola på en gammal Bruse-dänga...)

Dagens Larson:

image113

Kommentarer
Postat av: Gunilla Petersson

Bra gjort tjejen!!!!
GUUUUUD!!! Vad tomt det var när jag kom hem!!!!
MAAAASSSSOOR av kramar...å jag älskar dej oxå!!!

2007-08-23 @ 19:47:31
Postat av: Johanna

Vilket fint foto!

2007-08-24 @ 10:55:06
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: PeterDeluxe

Det gjorde du rätt i att fly denna skit by..

2010-05-07 @ 20:47:42
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0