Gloomy sunday

Jaha, då har man kört en variant på sista natten med gänget. Usch vad jobbigt det känns att inte få ha sina vänner och sin familj nära. Åker till Uppsala onsdag eller torsdag beroende på vädret och det är definitivt inget jag längtar efter. Värst är resan upp med katterna och att det sitter massa negativ energi i lägenhetens väggar från våren. Vill inte... Inte för att den negativa energin har blivit bättre de senaste två veckorna heller direkt. Undrar vad det beror på...?? Hmmm

Jag ska anstränga mig till det yttersta för att arkivera hela den där historien och de två veckor av tystnad har övertygat mitt sinne att det måste bli så.

Kvällen igår var superlyckad! En period var vi ca 20 pers i min trerummare granne med stans enda uteställe (just nu - Harry's öppnar snart igen...). Vi åt en massa gott och ölen rann ner i en behaglig takt.

Andreas och Pontus jobbar som rörmokare och de fick var sin present av Nina och Rickard för att minimera de tand/mun-kramper som uppstår av att hålla ficklampor med tänderna... Mycket fiffig uppfinning med lampor på skyddsglasögonen. Naturligt vis finns de att köpa ur Peltors sortiment. Jag och Nina glada som alltid och likaså Nell och Släggstermeistern.

Dagens Larson

image106


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0