Fortsätter spotta i 25m/s motvind...

Catja: Kolla in vad det blåser ute! Jag vet att jag har provat innan, men denna gången så kommer det funka.
Catja tar på sig skorna och regnstället... Går ut... Ställer sig med vinden i ansiktet och spottar...
Vad tror ni händer... Jo visst fan spottar hon sig själv i ansiktet... IGEN!
Hoppades än en gång att jag skulle kunna slå rekord i att spotta långt men misslyckades som så många gånger förr. Jag har ju inte ens vett att stå med vinden i ryggen! Det är egentligen inte så konstigt att tilliten tynar bort.


Hällde hela mitt hjärta på konstgjort papper...
Tystnad säger mer än tusen ord.

image95

Kommentarer
Postat av: Tei

Hej gumman! Ville bara säga att varenda gång mp3-spelaren slumpar fram en qotsa-låt, så tänker jag på dig. Automatiskt. Varje gång. *kraaaaaam*

2007-08-14 @ 14:22:09
Postat av: syrran

Men va fasiken! Vänd på dej å spötta på han som står bakom istället! Kan han gött ha
kramiz på dej

2007-08-14 @ 18:51:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0