Fall Out Boy

Måste bara dela med mig av en sketabra låt... Fall Out Boy är att band som jag fått upp ögonen för på senaste tiden. Kanoners!!
Annars känner jag mig inte ett dugg motiverad att skriva mer idag.
Briefly kan jag säga:

Uppsala-ångest (även om det hjälpte att höra från lilla Tei idag! Kram!!)
Skönt att det är sista dagen på jobbet imorrn! Bye for frickin' sake!
Längtar till julen så jag får komma hem igen... (längtar efter annat med, men det tänker vi inte på idag)
Hoppas att man lämnar sta'n med ett hejdundrandes brak på lördagsfesten på kullebytte-avstånd från Gästis!!




Kommentarer
Postat av: Tei

Det är Krom på Harrys 25/8 med en massa hård musik. Känner mig lite sugen på o gå dit nu när Fellini slagit igen sina portar *snyft*

2007-08-17 @ 14:16:41
Postat av: sanna

hej stumpilumpan!! vill oxå tipsa om en bra låt, som jag just nu lyssnar på..Fergie från "Black eyed peas" med "big girls don`t cry..sååå goooee! Lyssna på den!! Hör av mej efter jobbet imorrn! Hoppas jag orkar komma ner till dej en sväng..kram Sanna-panna

2007-08-17 @ 18:37:57
Postat av: Anonym

hej stumpilumpan!! vill oxå tipsa om en bra låt, som jag just nu lyssnar på..Fergie från "Black eyed peas" med "big girls don`t cry..sååå goooee! Lyssna på den!! Hör av mej efter jobbet imorrn! Hoppas jag orkar komma ner till dej en sväng..kram Sanna-panna

2007-08-17 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0